Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Większość mieszczan i rzemieślników nie widzi nic zdróżnego w nabywaniu towarów wątpliwego pochodzenia. Paserzy są ekspertami właśniew tej dziedzinie - w skupowaniu i sprzedaży kradzionych przedmiotów. Odkupują od złodzieja trefny towar, a potem bezpiecznie i leganie sprzedają go w innym mieście, porcie lub nawet w innym kraju. Paserzy to specjaliści w wycenie. Potrafią bezbłędnie określić, jak bardzo ryzykowne (i jednocześnie opłacalne) jest sprzedanie trefnego towaru następnemu kupcowi. Większe ryzyko oznacza, że paser zażąda wyższego procentu od sprzedaży.
Rozwinięcia:
WW + 15
Us +10
K + 10
Odp + 5
Zr + 10
Int + 5
SW + 10
Ogd + 10
A + 1
Żyw + 4
Umiejętności: hazard, plotkowanie, spostrzegawczość, targowanie, zastraszanie, wycena, zwinne palce
Zdolności: geniusz arytmetyczny, ogłuszanie, żyłka handlowa albo łotrzyk
Wyposażenie: narzędzia grawera, przybory do pisania
Profesje wstępne: hiena cmentarna, karczmarz, majordomus, mieszczanin, porywacz zwłok, przemytnik, reketer, śmieciarz, włamywacz, złodziej
Profesje wyjściowe: książe złodziei, mistrz cieni, reketer, szarlatan
Offline