Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Cyrkowcy dostarczają rozrywki ludności Imperium. Akrobaci, siłacze, żonglerzy, hipnotyzerzy, woltyżerzy i brzuchomówcy - wszyscy występują dla spragnionej uciechy gawiedzi. Niektórzy robią to dla pieniędzy lub dla sławy i przyjemności, jaką daje zachwyt zgromadzonej publiczności. Inni wybierają życie cyrkowca, za wszelką cenę próbując wyrwać się z biedy. Cyrkowcy dużo podruzują, zazwyczaj w towarzystwie podobnych sobie kuglarzy. Trupy aktorskie dają przedstawienia w każdej wiosce, mieście i porcie. Szczęśliwcy mogą liczyć na wielokrotne występy, co pozwala na spędzenie kilku miesięcy w jednym miejscu. Ci, którym mniej się poszczęściło, podróżują dalej w poszukiwaniu hojniejszej publiczości (lub mniej podejrzliwej gwardii miejskiej). Najlepsi cyrkowcy cieszą się opieką arystokratów i zarabiają ogromne sumy, występując na zamkach i dworach.
Rozwinięcia:
WW +5
US +10
Zr +10
SW +5
Ogd +10
Żyw +2
Umiejętności: kuglarstwo (dowolne dwa), opieka nad zwierzętami albo pływanie, przekonywanie, spostrzegawczość, wiedza (Imperium), wycena albo plotkowanie, znajomość języka (staroświatowy) oraz jedna umiejętność do wyboru spośród: brzuchomóstwo, gadanina, hipnoza, jeździectwo, oswajanie, tresura, wspinaczka, zwinne palce.
Zdolności: dwie zdolności do wyboru spośród: bardzo silny, broń specjalna (rzucana) naśladowca, przemawianie, strzał mierzony, szybki refleks, szybkie wyciągnięcie, woltyżerka, zapasy.
Wyposażenie: lekki pancerz (skórzany kaftan) jeden przedmiot do wyboru spośród: 3 noże do rzucania, 2 topory do rzucania, instrument muzyczny (dowolny), narzędzia (kuglarza), jeden przedmiot do wyboru spośród: kostium cyrkowca (dowolny), ubranie dobrej jakości.
Profesje Wyjściowe: bard, kanciarz, szarlatan, włóczykij, złodziej.
Dostępność rasowa: Człowiek, Elf, Krasnolud, Niziołek
Offline