Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Działalność handlowa w portach i miastach Starego Świata podlega rozmaitym regulacjom prawnym i podatkowym. Imperialni poborcy podatkowi, mytnicy, miejscowi władcy, gildie rzemieślnicze i kupieckie, a nawet rozbójnicy i gildie złodziejskie - wszyscy próbują zarobić na kupcach. Podatki i tak są wysokie, a jeszcze trzeba płacić haracz piratom lub grasującym po drogach rozbójnikom. W wielkich portach, zwłaszcza w Marienburgu, opodatkowane jest prawie wszystko, włącznie z ludźmi, czasem nawet po lika razy. Nic więc dziwnego, że działalność przemytnicza rozwija się na coraz szerszą skalę. Przemyt towarów i ludzi jest zakazany prawem, ale dla większości mieszkańców Imperium nie stanowi to znaczącej przeszkody. W ich opinii, prawdziwymi złodziejami są miejscy urzędnicy i poborcy podatkowi.
Rozwinięcie:
WW +5
US +5
ZR +10
Int +10
Ogd +10
Źyw +2
Umiejętności: plotkowanie albo sekretny język (złodziejski), pływanie, powożenie, przeszukiwanie, skradanie się, spostrzegawczość, targowanie, wioślarstwo, wycena, znajomość języka (bretoński albo kislevski) albo sekretne znaki (złodziei)
Zdolności: żyłka handlowa albo łotrzyk.
Wyposażenie: lekki pancerz (skórzana kurta), koń pociągowy i wóz albo łódź wiosłowa, 2 pochodnie
Profesje Wyjściowe: flisak, paser, przewoźnik, szarlatan, tarczownik, złodziej, żeglarz
Dostępność rasowa: Człowiek, Krasnolud, Niziołek
Offline