Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Władcy wielkich elfich rodów kupieckich nie orientują się zbytnio w realiach coedziennego życia w Starym Świecie. Z ich punktu widzenia, ludzie żyją i umierają tak szybko, że trudno jest śledzić na bieżąco aktualne wydarzenia i zmiany w polityce Imperium. Jeśli potrzebują jakiejś informacji, zwracają się więc do rzeczników swoich rodów. Są to młode elfy, które reprezentują interesy rodów kupieckich w kontaktach z resztą świata. Zawierają transakcje, podpisują kontrakty i odpowiadają za całokształt kontaktów handlowych z ludźmi, szczególnie w największych ośrodkach handlowych w Altdorfie, Nuln i Marienburgu. Jednak nawet cierpliwość elfów ma swoje granice. Nic zatem dziwnego, że tak wiele rzeczników rezygnuje ze swojego stanowiska i wybiera znacznie ciekawsze życie poszukiwacza przygód.
Rozwinięcia:
WW +5
US +5
Zr +5
Int +10
SW +5
Ogd +10
Żyw +2
Umiejętności: czytanie i pisanie, plotkowanie, pływanie, przekonywanie, rzemiosło (handel), sekretny język (gildii), spostrzegawczość, targowanie, wiedza (Imperium albo Jałowa Kraina), wycena
Zdolności: obieżyświat albo żyłka handlowa
Wyposażenie: lekki pancerz (skórzana kurta), 2 komplety ubrań dobrej jakości, przybory do pisania
Profesje Wyjściowe: kanciarz, kupiec, szarlatan, włóczykij, żeglarz, żak
Dostępność rasowa: Elf
Offline