Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Strony: 1
Wątek Zamknięty
Opis
Ludzie obdarzeni talentem magicznym budzą instynktowny niepokój wśród pospólstwa. Nie bez powodu. Potrafią dokonywać rzeczy, które zaprzeczają zdrowemu rozsądkowi, jednak nie jest to dar, który łatwo kontrolować. Magiczna auta takich osób, szczególnie początkujących, przyciąga demony. Aby zapobiec nieszczęściu, czarodzieje wyszukują swoich potencjalnych następców i wysyłają ich na naukę do jednego z ośmiu Kolegiów Magii. Tam młodzi uczniowie praktykują magię pod uważnym okiem mistrzów, jednocześnie zastanawiając się nad wyborem Tradycji. Niektórzy z nich służą czarodziejom, którzy odkryli ich talent, inni imają się różnych zajęć by zarobić na czesne w Akademii Magii. Elfy mają wrodzone zdolności magiczne, więc nie muszą korzystać z ludzkich organizacji, zamiast tego ucząc się od elfich mistrzów magii.
Uwagi: Jeśli chcesz, by Twój Bohater potrafił rzucać czary już na początku gry, powinieneś w ramach darmowego rozwinięcia zwiększyć cechę Magia. Osoby posługujące się magią budzą strach, a często także nienawiść w społeczeństwie Starego Świata. Dobrze się zastanów przed wybraniem tej profesji.
Rozwinięcia:
Zr +5
Int +10
SW +15
Ogd +5
Żyw +2
Mag +1
Umiejętności: czytanie i pisanie, język tajemny (magiczny), nauka (magia), przeszukiwanie, splatanie magii, spostrzegawczość, wykrywanie magii, znajomość języka (klasyczny)
Zdolności: błyskotliwość albo niezwykle odporny, magia prosta (tajemna), zmysł magii albo dotyk mocy
Wyposażenie: kij, plecak, księga wiedzy tajemnej
Profesje Wyjściowe: skryba, uczony, wędrowny czarodziej
Dostępność rasowa: Człowiek, Elf.
Offline
Wątek Zamknięty
Strony: 1