Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
W wielu krajach Starego Świata skazańcowi wciąż przysługuje prawo do udowodnienia własnej niewinności w tak zwanym sądzie bożym. Staje do walki wówczas przeciw miejscowemu szampierzowi - zatrudnianemu przez władcę lub radę miejską zawodowemu wojownikowi, który specjalizuje się pojedynkach zwykle kończonych szybko i sprawnie. Sąd boży rządzi się określonymi prawami. W poszczególnych krainach przebieg pojedynku i dobór broni jest obwarowany przeróżnymi przepisami i zwyczajami. Dlatego też szampierze ćwiczą się we władaniu różnymi rodzajami broni. To wojownicy zarówno podziwiani i wzbudzający strach. Gdziekolwiek się pojawią, poprzedza ich rozgłos oraz opowieści o ich nadzwyczajnej sprawności. Szlachta i kupcy często wynajmują szampierzy, by walczyli zamiast nich podczas sądu bożego.
Rozwinięcia:
WW + 35
K + 15
Odp + 15
Zr + 20
Int + 10
SW + 15
A + 2
Żyw + 6
Umiejętności: spostrzegawczość, unik
Zdolności: błyskawiczny blok, broń specjalna (dwuręczna), broń specjalna (korbacze), broń specjalna (parująca), broń specjalna (szermiercza)
Wyposażenie: broń dwuręczna, korbacz albo morgensztern, rapier albo szpada, puklerz albo lewak, 10 metrów liny
Profesje wstępne: sierżant, weteran
Profesje wyjściowe: fanatyk, fechmistrz, łowca czarownic, sierżant, skrytobójca
Offline