Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Od wielu lat pojedynek jest prawie dozwolonym sposobem rozwiązywania sporów. Zwadźcy to eksperci w używaniu pistoletu i miecza. Za pieniądze gotowi są bronić w pojedynku honoru innych osób. Często wywodzą się spośród młodych szlachciców, którzy mają własne powody, by stanąć na ubitej ziemi. Wśród zwadźców da się wyróżnić dwie grupy. Pierwszą stanowią młodzi, brawurowi awanturnicy, którzy wierzą, że są nieśmiertelni i kierują się zasadą ,,a jak nie, to niech mnie wszyscy diabli" dla nich pojedynki to jedynie kolejna rozrywka w nieustannym korowodzie przygód. Druga kategorię stanowią smiertelnie poważni i groźni szermierze, którzy bronią swojego honoru aż do śmierci (zazwyczaj cudzej). Bardzo łatwo się obrażają (czasem z powodu wydumanych uchybień wobec etykiety) i natychmiast żądają satysfakcji od nieszczesnej ofiary.
Rozwinięcia:
WW + 20
US + 20
K + 10
Odp + 20
Zr + 20
Int + 15
SW + 15
Ogd + 10
A + 1
Żyw + 4
Umiejętności: hazard, plotkowanie, przekonywanie, spostrzegawczość, unik, zastraszanie, zwinne palce
Zdolności: artylerzysta, broń specjalna (palna), broń specjalna (parująca), broń specjalna (szermiercza), etykieta, morderczy atak, oburęczność albo rozbrajanie, silny cios, strzał mierzony, strzał precyzyjny, szybkie wyciągnięcie
Wyposażenie: lewak, pistolet z amunicją i zapasem prochu na 10 strzałów, rapier
Profesje wstępne: dworzanin, rajtar, rozbójnik, rzezimieszek, sierżant, strzelec, szermierz estalijski
Profesje wyjściowe: fechmistrz, kanciarz, rozbójnik, sierżant, skrytobójca
Offline