Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Zwiadowcy znacznie lepiej czują się w dzikich ostępach niż w ludnych miastach Starego Świata. Podróżują przez niezamieszkane tereny, wędrują ścieżkami, których nie dostrzeże nawet najbardziej wprawne oko, wypatrują dzikich bestii i niepokojących zjawisk. Często działają na rzecz armii, przepatrując teren z przodu lub po bokach maszerującej kolumny wojska. Także kupcy lub odkrywcy na dalekich wyprawach wolą mieć o boku doświadczonego zwiadowcę, który ostrzeże karawanę przed zasadzką rozbójników lub innym niebezpieczeństwem, jakie czai się na drodze.
Rozwinięcia:
WW + 20
US + 20
K + 10
Odp + 10
Zr + 15
Int + 20
SW + 15
A + 1
Żyw + 6
Umiejętności: jeździectwo, nawigacja, opieka nad zwierzętami, oswajanie, sekretne znaki (zwiadowców), sekretny język (łowców), skradanie się, spostrzgawczość, tropienie, ukrywanie się, unik, wiedza (dowolne dwie), znajomość języka (dowolne dwa)
Zdolności: błyskawiczne przeładowanie, broń specjalna (długi łuk albo kusze), strzał precyzyjny albo strzał przebijający, wyczucie kierunku
Wyposażenie: średni pancerz (kaftan kolczy i skórzana kurta), tarcza, koń z siodłem i uprzężą, 10 metrów liny
Profesje wstępne: fechmistrz, goniec, górnik, leśnik, łowca, łowca nagród, posłaniec, przepatrywacz, strażnik dróg, strażnik pól, węglarz, włóczykij, wojownik klanowy, woźnica
Profesje wyjściowe: herszt banitów, leśny duch, łowca wampirów, odkrywca, sierżant
Offline