Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Rybacy utrzymują się z połowów. Mieszkają w niewielkich wioskach, głównie na wybrzeżu Nordlandu, skąd wypływają na Morze Szponów w niedużych łodziach, nie zważając na nieustające ryzyko ze strony piratów. Rybacy żyją również w głębi lądu, w małych osadach nad brzegami rzek. Są to osobnicy z natury samotni i niezależni. Na wodzie decyzja szypra jest ostateczna. Temperament i niezależność rybaków są jednym z powodów, dla których portowe tawerny należą do naprawdę niebezpiecznych miejsc.
Uwagi: Jeśli w trakcie tworzenia Bohatera Gracza wybierzesz umiejętność wiedza (Jałowa Kraina), Twój Bohater może pochodzić z okolic wielkiego portu w Marienburgu.
Rozwinięcia:
US +5
K +10
Odp +5
Zr +10
Int +5
Żyw +2
Umiejętności: mocna głowa albo targowanie, nawigacja albo rzemiosło (handel), pływanie, spostrzegawczość, sztuka przetrwania, wiedza (Imperium albo Jałowa Kraina), wioślarstwo, znajomość języka (staroświatowy albo norski), żeglarstwo.
Zdolności: twardziel albo błyskotliwość, wyczucie kierunku albo bijatyka
Wyposażenie: włócznia, sieć, lina z kotwiczką
Profesje Wyjściowe: kupiec, nawigator, ochotnik, żeglarz, żołnierz okrętowy
Dostępność rasowa: Człowiek, Niziołek
Offline