Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.
Opis
Każda prowincja Imperium wystawia własną armię, wyszkoloną i wyposażoną na koszt miejscowych władców. Połączone wojska wszystkich prowincji tworzą Armię Imperium, którą wspomagają wosjka ochotnicze i kompanię najemników. Żołnierze są zawodowymi wojownikami wywodzącymi się zazwyczaj z chłopstwa lub mieszczaństwa. Służą w garnizonach miejskich i fortach na terenie całego Imperium. Oddziały wojskowe patrolują też granice kraju, odpierając ataki najeźdźców. Większość żołnierzy szkoli się w walce halabardą lub w strzelaniu z rusznicy. Stanowiska dowódcze są zdominowane przez szlachtę, mimo iż w Armii Imperium obowiązauje system awansu oparty na zdolnościach żołnierza. Prosty chłop albo mieszczanic może więc dosłużyć się wysokiej rangi, choć taki przebieg kariery utrudnia nieprzychylne nastawienie klasy panującej. Niziołki i krasnoludy służą w odrębnych jednostkach Armii Imperium.
Rozwinięcia:
WW +10
US +10
Zr +10
SW +5
A +1
Żyw +2
Umiejętności: hazard albo plotkowanie, opieka nad zwierzętami albo leczenie, powożenie albo jeździectwo, unik, wiedza (Imperium) albo spostrzegawczość, zastraszanie
Zdolności: broń specjalna (palna albo dwuręczna), morderczy atak albo błyskawiczne przeładowanie, ogłuszanie albo strzał precyzyjny, rozbrajanie albo szybkie wyciągnięcie, strzał mierzony albo silny cios.
Wyposażenie: broń dwuręczna (halabarda) albo rusznica z amunicją na 10 strzałów, lekki pancerz (skórznia), mundur, tarcza
Profesje Wyjściowe: najemnik, przepatrywacz, sierżant, stażnik, weteran, włóczykij
Dostępność rasowa: Człowiek, Krasnolud, Niziołek
Offline