Chaos Rising

Zapoczątkuj własną historię oraz pokieruj swoim przeznaczeniem jednocześnie zmieniając świat na lepszy lub gorszy.


#1 2013-11-28 00:24:14

Valahoir

Główny Mistrz Gry

Zarejestrowany: 2012-11-23
Posty: 268
Punktów :   

Herszt banitów

Opis

Każda banda potrzebuje przywódcy. Banita, który potrafi dowieść swej nadzwyczajnej odwagi i sprytu, może stać się hersztem. Dowodzenie zgrają wyjętych spod prawa grasantów nie jest prostym zadaniem, a niebezpieczne lasy Starego Świata wcale tego nie ułatwiają. Herszt otrzymuje lwią część łupów, ale jest równie odpowiedzialny za wszelkie niepowodzenia i porażki. Jego przywódczej pozycji stale zagrażają ambitni podwładni, którzy mogą uznać, że lepiej nadają się na to stanowisko. Banici z zasady nie pozwalają nikomu na odłączanie się od ich bandy, więc zrezygnowanie z funkcji herszta może mieć przykre konsekwencje.

Rozwinięcia:

WW + 20
US + 30
K + 10
Odp + 20
Zr + 10
Int + 10
SW + 10
Ogd + 20

A + 2
Żyw + 6

Umiejętności: dowodzenie, jeździectwo, nauka (strategia/ taktyka), sekretne znaki (zwiadowców albo złodziei), sekretny język (złodziejski), skradanie się, spostrzegawczość, tropienie, ukrywanie się, wiedza (Imperium), wspinaczka

Zdolności: błyskawiczne przeładowanie, błyskawiczny blok, strzał precyzyjny, strzał przebijający, szybkie wyciągnięcie

Wyposażenie: łuk albo kusza i 10 strzał lub bełtów, średni pancerz (koszulka kolcza i skórzana kurta), koń z siodłem i uprzężą, grupa banitów.

Profesje wstępne: demagog, książe złodziei, leśny duch, mistrz cieni, oficer, reketer, rozbójnik, skrytobójca, weteran, zwiadowca

Profesje wyjściowe: demagog, książe złodziei, oficer, skrytobójca

Offline

 
REKLAMA

NAKAMA

TOPLISTY

Test

ADMINISTRACJA

Hirehoshi (GG: 5295677 )


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gikc.pun.pl www.rolnictwo2010.pun.pl www.tstramwaj2.pun.pl www.loda.pun.pl www.forumsko.pun.pl